edukacja

System wyświetlania myWall oferuje eksperymenty, adaptację i zabawę STEM dla osób w każdym wieku

System myWall oferuje rodzinom w pełni konfigurowalny system ścienny, który można zmieniać z dnia na dzień. Ten elastyczny system zapewnia różne alternatywy i akcesoria, w tym zabawki do zabawy zorientowane na STEM i kreatywne, oferując dzieciom i rodzinom możliwość stworzenia przestrzeni, która odpowiada ich konkretnemu gustowi i potrzebom.

Adapiv DC opracował interaktywne i konfigurowalne produkty do wykorzystania w systemie myWall, aby wspierać niezbędny rozwój umiejętności motorycznych i koordynacji ręka-oko poprzez zabawę. Interaktywne gry i elementy można modyfikować dla dzieci w miarę ich wzrostu i opanowywania różnych umiejętności, dzięki czemu zabawa jest dla nich przyjemna i istotna dla ich rozwoju. Wierzymy, że jeśli chcesz, aby Twoje dzieci rosły i uczyły się, pozwól im się bawić.

Dzieci rozwijają swoje umiejętności poznawcze i społeczne poprzez zabawę, a wczesny rozwój koordynacji ręka-oko stanowi podstawę czytania i pisania. Koordynacja ręka-oko to zdolność do tłumaczenia informacji wizualnych, aby poprowadzić ręce do wykonania danego zadania, takiego jak złapanie piłki lub pisanie. Rozwój tej zdolności zaczyna się u niemowląt śledzących obiekty wzrokiem i trwa przez całe dzieciństwo, szczególnie podczas zabawy.

U dzieci, które wcześnie wzmacniają koordynację ręka-oko, stwierdzono, że szybciej rozwijają umiejętności czytania i pisania; potrafią śledzić słowa na stronie, nie gubiąc ich miejsca, i łatwiej manipulować ołówkiem, aby przekładać litery na stronę. Koordynacja ręka-oko rozwija się wraz z umiejętnościami motoryki małej, od podnoszenia klocka po uderzanie piłki baseballowej, dzieci uczą się tych umiejętności w miarę dorastania.

Śledzenie rozwoju dziecka w zależności od wieku:

Od niemowlęcia do malucha

W tych wczesnych latach dzieci rozwijają poznawcze rozpoznawanie i początek podstawowych umiejętności motoryki małej oraz koordynacji ręka-oko.

  • Podążanie wzrokiem za przedmiotami, zaczynanie sięgania po nie
  • Chwytanie przedmiotów, przenoszenie ich między dłońmi i jedzeniem do ust
  • Rozpoznawanie umiejscowienia i kierunku, np. wewnątrz, na zewnątrz, w górę i w dół
  • Przewracanie stron w książce, trzymanie własnego przyrządu do pisania

Przedszkolak

W wieku od trzech do pięciu lat dzieci będą nadal rozwijać i udoskonalać swoje umiejętności motoryczne, a dzięki rosnącej zdolności koncentracji będą mogły pracować nad bardziej złożonymi czynnościami.

  • Poprawa umiejętności motorycznych w zakresie śledzenia kształtów i rozpoznawania preferencji dla leworęczności lub praworęczności
  • Poprawa zrozumienia specjalnej świadomości, obejmującej przestrzeń, kierunek i percepcję głębi
  • Wzmocnienie zdolności fizycznych do biegania, skakania i wspinania się

Szkoła podstawowa

Kiedy dzieci osiągają szkołę podstawową, opanowały podstawowe zadania koordynacji ręka-oko i mogą teraz skupić się na opanowywaniu innych wybranych przez siebie aktywności, takich jak sporty lub instrumenty muzyczne.

  • Opanowanie manipulacji motoryką małą w celu pisania i jedzenia przy użyciu sztućców
  • W pełni zdolne do samodzielnego ubierania się, biegania, skakania i zabawy

Rozwój koordynacji ręka-oko poprzez zabawę pomoże dzieciom opanować te umiejętności w zabawny i ekscytujący sposób. Niezależnie od tego, czy używają klocków do opanowania umiejętności motorycznych, rzucają piłką, aby wzmocnić koordynację ręka-oko, czy rzucają kółkami, aby zwiększyć percepcję głębi, ta zabawa jest podstawą ich rozwoju i nauki.

Dowiedz się, jak produkty MyWall można dostosować, aby pomóc rozwijać koordynację ręka-oko poprzez funkcjonalną interaktywną zabawę.

Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji o myWall i o tym, jak może on uzupełnić i ulepszyć wnętrze Twojej istniejącej przestrzeni biurowej, edukacyjnej, handlowej lub wystawienniczej.